Wedstrijd

Eén idee per dag wil jou stimuleren om zo vaak mogelijk creatief te zijn op zoveel mogelijk vlakken. Daarom belonen we aan het einde van deze maand niet alleen 'de beste ideeën' maar ook ‘de aanhouders’.
 
Wil je meedoen voor de hoofdprijs (een toegangsticket voor het Creativity World Forum), post dan tussen 12 mei en 12 juni minimum 15 straffe ideeën. Wie elke dag of heel vaak meespeelt, zal het het snel weten: hoe langer je volhoudt, hoe beter je ideeën zullen worden.
 
We willen jou dit jaar uitdagen om zoveel mogelijk uit Eén idee per dag te halen. Elke week loven we daarom een weekprijs uit aan de winnaar van de social challenge. Deel jouw idee via Twitter en Facebook met de hashtag #eenideeperdag, vraag advies en maak je idee beter, straffer of haalbaarder. Het beste idee van de week krijgt een boekenpakket en dingt uiteraard mee naar de hoofdprijs.
 
Vier weekwinnaars van de social challenge en zes straffe ideeënbedenkers krijgen een creatief boekenpakket:
  • Enchantment - Guy Kawasaki
  • Where good ideas come from - Steven Johnsson
  • Customer innovation - Marion Debruyne
Iedereen die meedoet, krijgt daarenboven een creatiever brein, tussen één en dertig straffe ideeën en de eindwinnaars eeuwige roem.